Back to the Westie 2011 - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Pieter Andel - WaarBenJij.nu Back to the Westie 2011 - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Pieter Andel - WaarBenJij.nu

Back to the Westie 2011

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

11 April 2011 | Puerto Rico, San Juan

Ahoy Landrotten

Hier weer een bericht van open zee. Voor degene die het gemist heeft, ik zit sinds 18 maart aan boord van de Westerdam. Hetzelfde schip waar ik 2 jaar geleden ook mijn eerste contract heb gelopen.
De route die we deze keer doen is bijna hetzelfde als de vorige keer. Momenteel zit ik nog in het Caribische gebied, en straks gaan we door het panama kanaal richting Alaska. Jep zodra Nederland zomer gaat vieren, ga ik walvissen en dolfijnen kijken in het koude/frisse Alaska. Zelf vind ik dat eigenlijk niet zo erg, Alaska is erg mooi, en er valt iedere keer genoeg te zien. En na een kleine anderhalve maand Caribische gebied heb je dat ook wel weer gezien. Ik weet het, heb last van luxe problemen, elke keer witte stranden en een blauwe zee gaat ook vervelen!!

Momenteel nog hard aan het trainen en developen als assistent beverage manager. Deze keer sta ik zelf ook achter de bar cocktails in elkaar te draaien. Das wel even wat anders dan de supervisie ergens over houden. Maarja wilde graag meer mixologie en product knowlegde opdoen, en dit is de beste manier. Vanaf 1 mei ga ik werken in provisions. De magazijnen aan boord. Dus dat zal vooral beneden deks zijn. Zal niet mij favoriete onderdeel zijn denk ik, maar ik moet wel. Het is nu eenmaal onderdeel van me training.
Werk deze keer met een Poolse beverage manager, die al een x aantal jaar mee draait. Verder zijn er weer genoeg bekenden aanboord van vorige contracten. De groep van mensen die ik ken wordt steeds groter!
Vrije tijd is vooral relaxen op het strand als het even kan, ga misschien binnenkort nog wel jetskiën op Half Moon Cay. Laatst wel uit eten geweest in San Juan, Puerto Rico. De party planner, Ashley, die ik nog van een vorig contract kende, wist een goed lokaal restaurant. Dus met een groepje aan de sangria en lekker uit eten geweest.
Met andere woorden, de weken vliegen alweer aardig voorbij.
Ahoy!


PS Zal binnen kort ook wat foto's toevoegen....

  • 11 April 2011 - 19:01

    Thijs Uit Oss ;):

    Jaloers!!!! Geniet ervan :))

  • 11 April 2011 - 20:17

    Vicky:

    Lieffie! Goed om weer iets van je te horen! Zo te lezen heb je echt een rot tijd daar! ;) leuk ook dat je zoveel mensen kent! Nou pop ik wacht met smart op je foto's! Veel plezier! X

  • 11 April 2011 - 23:22

    Esther V.d. Kwast:

    Ha Pieter!! Wat leuk om weer een verhaal van je te lezen! Succes met werken! Groetjes Esther

  • 12 April 2011 - 09:43

    Hannah:

    Popjeeee you rock! Blij dat je t leuk hebt, blijven genieten!!

    Dikke kus!

  • 12 April 2011 - 10:28

    Tim Uit Tirol:

    Servus Kleiner!

    Wat fijn dat het je weer goed bevalt! Ik heb nog wel aan je gedacht de afgelopen weken. Zelf ben in net weer terug uit Nederland en gistren bij mijn nieuwe werk begonnen.
    Hier kan het boven de 1000m weer sneeuwen vandaag/morgen, dus geniet jij maar van het mooie weer!
    Groetjes uit Söll
    Tim

  • 12 April 2011 - 12:35

    Myrte:

    Pieter!
    Dit had ik inderdaad even gemist!
    Ik begrijp dat jij voor ons cocktails gaat mixen als we weer een stad op de kop gaan zetten?!

    Enjoy!

  • 12 April 2011 - 15:44

    Ben Otte:

    he man lekkert toch je vermeld niet dat je erik hebt rond geleid hebt op die stoom boot hij vond het allemaal erg leuk nou gast hou je haaks .en blijf gezond groet ben hillegom

  • 13 April 2011 - 09:29

    Jeroen:

    Dudio!

    Echt cool om weer te lezen hoe het gaat! Vooral nu ik er een goed beeld bij heb :D Nu realiseer ik me echt weer hoe super gaaf het was dat ik langs mocht komen!!
    Zet hem op daar en veel plezer!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Puerto Rico, San Juan

Pieter

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 39693

Voorgaande reizen:

18 Maart 2011 - 01 November 2011

Back to the Westie 2011

06 Augustus 2010 - 13 Januari 2011

Nieuw Amsterdam 2010

23 Oktober 2009 - 13 December 2009

Hal Part 3

23 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

HAL part 2

24 Januari 2009 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: