Sheraton Suites Palantation - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Pieter Andel - WaarBenJij.nu Sheraton Suites Palantation - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Pieter Andel - WaarBenJij.nu

Sheraton Suites Palantation

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

24 Januari 2009 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Leute,

I have arrived!!! Het had wat voet in aarde maar ik ben der!!! Vlucht naar detroit ging uitstekend. Heerlijk film zitten kijken!! Eragon blijft een goeie film,voor al die hoofdrol speler!! ;) Vlucht naar ft. Lauderdale was ook prima!! Daar aangekomen gingen de dingen fout, die fout konden gaan! Mijn koffer was kapot, gloedje nieuw, maar gelukkig hadden ze wat exemplaren staan, dus van mooi blauw, heb ik nu een knal oranje koffer! Toen opzoek naar de persoon die me zou komen ophalen, na wat rondgevraagd te hebben, toch gevonden!!!
Aangekomen in het hotel konden ze me niet vinden... So no room for me!! Bleek de reservering op een andere naam te staan. Gelukkig hadden ze nog wat kamers over dus helemaal in oorde!! Zal wat foto's maken van de kamer!! Hij is vet groot!!! Maarja dat wordt straks aan boord wel anders...
Goed, na ongeveer 15 uur onderweg te zijn geweest ga ik maar eens in bad!! Morgen, bij jullie op dit moment al over 6 uur, moet ik me melden in de lobby!!

See you soon!!

Ahoy

• 27 Januari 2009 - 05:56

Je-zus Esther:

Spannend!!!!!!!!!!!
    Het grote avontuur gaat beginnen.
    Mocht je nog geen facebook hebben moet je dat zeker aanmaken.
    Kan je namenlijk vertellen dat iedereen die vaart dat heeft Hahahaha.
    Superhandig om je internationale contacten te onderhouden.
    Geniet ervan en ik kijk uit naar je berichtjes.
    Kus