Sheraton Suites Palantation - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Pieter Andel - WaarBenJij.nu Sheraton Suites Palantation - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Pieter Andel - WaarBenJij.nu

Sheraton Suites Palantation

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

24 Januari 2009 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Leute,

I have arrived!!! Het had wat voet in aarde maar ik ben der!!! Vlucht naar detroit ging uitstekend. Heerlijk film zitten kijken!! Eragon blijft een goeie film,voor al die hoofdrol speler!! ;) Vlucht naar ft. Lauderdale was ook prima!! Daar aangekomen gingen de dingen fout, die fout konden gaan! Mijn koffer was kapot, gloedje nieuw, maar gelukkig hadden ze wat exemplaren staan, dus van mooi blauw, heb ik nu een knal oranje koffer! Toen opzoek naar de persoon die me zou komen ophalen, na wat rondgevraagd te hebben, toch gevonden!!!
Aangekomen in het hotel konden ze me niet vinden... So no room for me!! Bleek de reservering op een andere naam te staan. Gelukkig hadden ze nog wat kamers over dus helemaal in oorde!! Zal wat foto's maken van de kamer!! Hij is vet groot!!! Maarja dat wordt straks aan boord wel anders...
Goed, na ongeveer 15 uur onderweg te zijn geweest ga ik maar eens in bad!! Morgen, bij jullie op dit moment al over 6 uur, moet ik me melden in de lobby!!

See you soon!!

Ahoy

  • 24 Januari 2009 - 23:41

    Tim K:

    Hey Pieter!
    Leuk om meteen wat van je te lezen... geniet ervan daar en we spreken elkaar snel!

    Groetjes X
    Tim

  • 25 Januari 2009 - 09:13

    Kate:

    enjoy it baby!!!
    xxx

  • 25 Januari 2009 - 09:19

    Thijs :

    Hey Pieter !

    Geniet ervan jongen! Ben benieuwd naar je blogs en maak er een leuke tijd van :)

    En stuur een beetje zon deze kant op ;-)

    X!

  • 25 Januari 2009 - 09:33

    Lorinde:

    Heey Pieter..
    Blijf vooral je verhalen en foto's plaatsen. Ontzettend leuk om te lezen! Veel plezier..(K)liefs, Lorinde

  • 25 Januari 2009 - 09:55

    Renske:

    ha die pieter, wat een gedoe zeg met je koffer en de rest. gelukkig is het allemaal weer goed gekomen Ik wens je echt een onwijze toptijd tegemoet want dat ga je zeker hebben daar.
    doei

  • 25 Januari 2009 - 10:27

    Jelle:

    Kerel!

    Is ff geleden dat we elkaar gesproken hebben, maar toch goed om op deze manier van je te horen!
    Veel plezier daar (hoewel het nooit zo tof wordt als Zuid Afrika hahaha;)) en ben benieuwd naar de foto's!

    Grz Jelle

  • 25 Januari 2009 - 10:36

    Marjan:

    He broertje,

    Fijn dat het allemaal weer goed gekomen is hahaha echt weer iets voor jou. Maar goed dat we dit allemaal achteraf horen...
    Geniet ervan en veel plezier.
    Tot snel dikke kus je zus.

  • 25 Januari 2009 - 10:44

    Ingrid En Jeroen:

    Hey Pieter,

    tis nu al een avontuur!
    Heel veel plezier, en geniet van de mooie tijd.

    Keep us posted!

    Grtz

  • 25 Januari 2009 - 11:07

    André Stadt:

    Doe je lekker weer... mwhahaha Doe je nog even de groeten aan Mark Zeller!
    Geluk en plezier daar!

  • 25 Januari 2009 - 12:26

    Stijn & Lien:

    Goed bericht: you're arrived. Nu alleen nog die boot op... We zijn benieuwd naar je ervaringen. We houden het in de gaten.
    Liefs Stijn & Lien

  • 25 Januari 2009 - 12:50

    Yannick:

    Heel goed! Lekker van je koffer ;)
    Ik ben nog steeds zo brak als wat, gister was echt een rampdag! Succes met je eerste werkdag!

    X

  • 25 Januari 2009 - 13:34

    Else:

    Hee Pieter,
    ga je verhalen zeker volgen en heel veel plezier en succes daar
    Dikke kus

  • 25 Januari 2009 - 13:48

    Laurens:

    Pieter! Goed om te horen dat je bent aangekomen.
    Welk schip zit je nu?
    Ik vlieg 2 februari naar de Volendam.

    Succes met alles en tot in nl!

    Cheers

  • 25 Januari 2009 - 16:58

    Kevin:

    hey pieter,

    wat een snelle blog!! Dit ben ik anders gewend;-) Wat vervelend weer die dingen maar gelukkig allemaal goed gekomen!! Maak er een onvergetenlijke tijd van!! Kijk erg uit naar de verhalen die komen gaan.....

    Kevin

  • 25 Januari 2009 - 17:09

    Esther V.d. Kwast:

    Ha Pieter! Leuk dat ik je verhalen weer kan gaan volgen! Super veel succes...!! Groetjes Esther

  • 25 Januari 2009 - 19:42

    H@NS:

    Pieterzzz,

    Owjee dat heb je weer goed voor elkaar! Heel veel plezier en zoals iedereen hier al zegt.. blijven typen :-D. Spreek je snel!

  • 25 Januari 2009 - 22:20

    Modv:

    Dag Pieter,

    Het valt niet mee om een reis naar F.L. te managen, blijkt maar weer. Je zou denken dat ze dat in Leeuwarden en bij HAL wel onder de knie zouden hebben. Maar je bent wonderbaarlijk op de goede boot terecht gekomen en je bent al begonnen met werken, !e shift in een coctailbar. Dat klinkt al weer goed. Werk ze en geniet van je avontuur. Het is hier 0.20 uur en ik ga slapen.

  • 25 Januari 2009 - 23:15

    Sanno:

    Klinkt allemaal best,
    Het gaat jou goed af..

    Veel geluk, ben benieuw hoe het jou verder verloopt ** foto's en flimpjes..


  • 26 Januari 2009 - 05:21

    Isabeau:

    Nice Hotel and wonderful location! Whatch out for the alligators. Go visit Saint Augustine, the oldest town in U.S.A Quite interesting!!!!Good luck with your job!

  • 26 Januari 2009 - 09:00

    Stephanie:

    Pieterje, het heeft even geduurd maar nu ga je wel een vette stage tegemoed. Het gaat helemaal goed komen, ook met die koffer want oranje is de mooiste kleur!
    snoepzie ik ga je missen... xxx

  • 26 Januari 2009 - 15:50

    Vicky:

    schatje!

    fijn dat alles goed is gegaan! lees graag snel meer van je enne goed man van die oranje koffer ;) oranje boven!! haha nou lief spreek je later!
    liefs en een dikke kus!

  • 27 Januari 2009 - 12:48

    Corrie:

    Dag schat!

    Laat je nog weten of je in de buurt bent, wanneer ik op Curacao ben? Ach, mooi oranje is niet lelijk.. Haha! Maar goed dat het toch allemaal nog goed op z'n pootjes is terecht gekomen. Ik zal mijn best doen je braaf te blijven volgen...

    ps. Het is It Giet Oan! Bijna goed... Je hebt al redelijk bijgeleerd. ;)

    Love u! Dikke kus, *******

  • 27 Januari 2009 - 21:17

    Genevieve:

    Pietertje,Pietertje,
    De uitspraak is een goed begin is het halve....
    Maar goed je bent heel aangekomen! Dikke kus

  • 28 Januari 2009 - 09:48

    Torben:

    Heej pieter,

    Ik dacht, laat ik eens een vet late reactie plaatsen op je aankomst bericht. Glad you made it alive! Thanks for je sms! Wat een drama reis, geen kamer, verkeerde reservering, koffer kapot... Ik zei nog zo dat je dat ding in sassem had moeten kopen :P Eragon is echt een bagger film, and so is the main character! Hoop dat je optijd in de lobby was, let me know!
    Tot snel,

    X

  • 30 Januari 2009 - 08:56

    Laurens Loon:

    Pieter! altijd fijn idd werken bij HAL;)
    btje vare, drinken, en altijd die prettige roosters die zouden moeten werken.
    Wat moet je doen aan boord? Maandag vlieg ik via Kuala Lumpur naar MElbourne, hoop dat ze plek hebben deze keer.
    Ik hoor van je en succes op schip!

    Laurens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Pieter

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 39755

Voorgaande reizen:

18 Maart 2011 - 01 November 2011

Back to the Westie 2011

06 Augustus 2010 - 13 Januari 2011

Nieuw Amsterdam 2010

23 Oktober 2009 - 13 December 2009

Hal Part 3

23 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

HAL part 2

24 Januari 2009 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: