I´m comming home, to the place where i belong - Reisverslag uit Alaska, Verenigde Staten van Pieter Andel - WaarBenJij.nu I´m comming home, to the place where i belong - Reisverslag uit Alaska, Verenigde Staten van Pieter Andel - WaarBenJij.nu

I´m comming home, to the place where i belong

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

08 Juni 2009 | Verenigde Staten, Alaska

Landrotten,

Hierbij een bericht vanuit het “warme” Alaska… Hier gaat alles uitstekend. Ben nog steeds hard aan het werk als roomservice manager. Heb een gemiddelde werkweek van 70 a 80 uur, houd je van de straat denken we dan maar…
Maar gelukkig is het einde al bijna in zicht. Nog iets minder dan twee weken en dan kom ik alweer naar huis :D
Maar tot die tijd ben ik me nog even aan het vermaken hier in Alaska, wat echt super mooi is. Vorige week een paar keer aan wal geweest met Devon. We St. Roberts berg op geweest met een tram in Juneau. Vet mooi uitzicht en lekker warm, ter wel er nog wel sneeuw ligt. Foto’s zullen binnenkort op de site verschijnen… I hope :)

Voor degene met teveel vrije tijd, ik kom maandag ochtend 22 juni aan op Schiphol. Om precies te zijn om 7.40 ochtends. Mijn vlucht nummer is NW 34 Mocht dat te vroeg zijn, de rest van de dag ben ik zeer waarschijnlijk gewoon thuis en anders te bereiken op mijn NL nummer!!!!

Goed dat was het weer voor even!

See you soon!!

Ahoy Pieter



  • 09 Juni 2009 - 06:18

    Stephanie:

    Pietertje...pietertje... tering wat gaat de tijd snel.

    wat een vette reis heb je gemaakt!

    Wat ga je doen als je terug bent in NL?
    Ik zit nog wel 4 maanden op stage...

    xxx

  • 09 Juni 2009 - 06:24

    Geniet!:

    Piet geniet!

    Gr,

    Antoin

  • 09 Juni 2009 - 06:41

    Marjan:

    Joepie nog een paar dagene n dan ben je weer thuis......
    Dikke kus en nu echt tot snel.

  • 09 Juni 2009 - 07:51

    Christien En Gijs:

    Ha Pieter,

    Leuk dat we je snel weer gaan zien. Wolfgang is een heerlijk ventje en kan al kruipen, een grote verandering met toen je hem de laatste keer zag!

    Veel liefs!

  • 09 Juni 2009 - 07:54

    H@NS:

    Pieter!! Hoe goed om dat allemaal te horen! Echt super leuk dat je bijna terug bent! Geniet nog ff, werkze vooral nog ff! Langzaam aftellen en dan gaan we snel een biertje drinken! :-)

  • 09 Juni 2009 - 08:06

    Renske:

    Ha Pieter,

    Leuk hoor dat je eindelijk weer deze kant op komt. Ben benieuwd naar je verhalen! Nog even hard werken en dan kan je lekker relaxen. Ik zie je de 22e.
    Dikke kus van je andere zus

  • 09 Juni 2009 - 08:32

    Esther V.d. Kwast:

    Ha Pieter! Geniet nog ff van je laatste weekjes en goeie reis terug! Groetjes Esther

  • 09 Juni 2009 - 09:17

    Thijs:

    Pieter! Wat een mooie tochten heb je gemaakt met die 'jacht' van je. Geniet er nog even van en wie weet zien we elkaar weer eens... :)

  • 09 Juni 2009 - 13:13

    Myrte:

    Ha Kap'tein Pieter!!

    Bedankt voor je berichtje!
    Je gaat over 17 dagen al naar huis! :O
    Gaat snel of niet?!
    Ik hoop dat je naast het harde werken toch ook veel van de omgeving hebt gezien.
    Maar ik geloof dat dit op zich al een mooie ervaring is!

    Lijkt me super om in Oudega bij te kletsen en het feestje van vorig jaar even helemaal over te doen!

    Doe ze vast de groeten in Nederland, dan zal ik niet lang daarna ook weer in het land zijn!

    Liefs

  • 09 Juni 2009 - 14:39

    Hannah:

    Och Aapje!!

    Wat is dat snel gegaan zeg.. ik weet dat je het geweldig gehad hebt en ik hoop dat je het nog super hebt de komende dagen!! Laat ze zien wat je waard bent maar vergeet niet om nog zoveel mogelijk te genieten!! Ik heb respect voor de manier waarop jij je verantwoordelijkheid neemt maar toch ook nog de tijd vind om leuke dingen te doen! You rock baby!!

    Ik zie jou over 3 weekjes.. aaahh!! haha..

    Veel liefs, n dikke kus en de groetjes aan Devon vanaf (nu nog) Arubaaa

  • 09 Juni 2009 - 16:55

    Vicky:

    lieffie!!

    jeej je komt weer thuis!
    nou feest nog even lekker die laatste dagen en dan zie ik je snel weer!!

    liefs en een dikke kus

  • 10 Juni 2009 - 15:50

    Modv:

    Dag Pieter,

    Ik ben er natuurlijk op Schiphol. Dat van teveel vrije tijd slaat niet op mij.
    Wat wil je eten at home? STRA?

  • 10 Juni 2009 - 15:54

    Ola:

    hallo pieter,

    We are waiting for you. See in june.

    Wszyscy czekaja na Ciebie. Do zobaczenia w czerwcu.

  • 15 Juni 2009 - 05:54

    Patrick (AKA ''P"):

    heej P,

    Nog steeds alles goed daar? wat tof dat je bijna naar huis komt!! gaan we snel ff een keer mooi een biertje drinken! Wij liggen nu in Sagunto, zuid Spanje wel echt heerlijk hier, om half tien in de ochtend is het al 30 graden! Alleen een beetje jammer dat ik eigenlijk vorigen week al thuis had moeten zijn. en k blijf ook nog wel een paar weken omdat er geen andere stuurmannen te vinden zijn! dus ik denk dat jij eerder thuis bent dan ik! nou goed genoeg geluld ik moet weer eens aan het werk! heel veel plezier nog ff en ik spreek je snel!!

    Groeten P.

  • 17 Juni 2009 - 01:01

    Gtje:

    He lieverd!
    Ik maar kijken naar die Herrie aan de horizon nog geen glimp opgevangen. Ondanks mijn te veel aan vrije tijd zal ik niet aanwezig zijn op Schiphol,maar koffie en suiker staan al klaar plus een hele dikke knuffel!Heb je best gemist. Geniet van je laatste daagjes!!Liefs, kus G'tje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Alaska

Pieter

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 39751

Voorgaande reizen:

18 Maart 2011 - 01 November 2011

Back to the Westie 2011

06 Augustus 2010 - 13 Januari 2011

Nieuw Amsterdam 2010

23 Oktober 2009 - 13 December 2009

Hal Part 3

23 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

HAL part 2

24 Januari 2009 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: