Verveel je je??? Join een Cruise ship! - Reisverslag uit Cockburn Town, Turkse en Caicos Eilanden van Pieter Andel - WaarBenJij.nu Verveel je je??? Join een Cruise ship! - Reisverslag uit Cockburn Town, Turkse en Caicos Eilanden van Pieter Andel - WaarBenJij.nu

Verveel je je??? Join een Cruise ship!

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

11 Maart 2009 | Turkse en Caicos Eilanden, Cockburn Town

Ahoy landrotten!!!

Hoe maken jullie het in het o zo mooie Nederland? Hier aan de andere kant van de bol is het prima!!

Laatste paar weken zijn super snel gegaan! Even een kort beschrijving van wat er allemaal gebeurd is.

We hebben twee weken lang de tv crew aanboord gehad van Herrie aan de Horizon! Jaja het programma komt weer terug, en deze keer waren ze aanboord van de Ms. Westerdam! Dus iedereen kijken want ik komt ook nog een beeld geloof ik... haha Heb alleen geen idee wanneer het wordt uitgezonden. Superleuk zo'n crew aanboord maar alles moet wel perfect zijn.. Maar tis allemaal goed verlopen..

Daarna waren we geboekt voor Inspiration. Dit is een organsisatie die cruisen boekt voor gelovigen. We hadden dus een week lang, 2000 biddende mensen aanboord. In alle public areas werd er geen alcohol geschonken en was het casino gesloten! Een erg rustig cruise, naar normale begrippen!
De cruise daarna was totaal anders. WE gingen van 2000 gelovigen naar 1600 lesbienes! Hoe bedoel je een wereld van verschil! Wederom super gezellig, veel meer feesten en gezelligheid.

Deze week zitten we weer in een normale cruise. Maar aangezien het springbreak is in USA hebben we veel jongeren aanboord!

Zo zie je maar weer! Aanboord van een schip gebeurd er altijd wel weer wat!

Helaas geen foto's!! Vorige week wel een crewparty gehad, maar heb de foto's nog niet gezien! Als ik weer eens aan de wal ga zal ik me camera eens meenemen zodat jullie kunnen zien waar ik uithang!

Goed was het weer effe!! En zoals we hier de hele dag door zeggen: Enjoy your day!

Ahoy

El Kapitein

• 11 Maart 2009 - 19:12

Marthe:

wat geweldig mijn HELD op het schip!!!!!!!
    k wou dat ik erbij was hahaah wat leuk zeg!!
    Maar tof om te lezen dat je het nog steeds naar je zin hebt, helemaal toppie!
    Wens je nog veel plezier en succes en ik ben nu al benieuwd naar herrie aan de horizon 2!
    Ik vlieg trouwens 2 mei al naar Amerika voor mn stage in World Disney!!
    hihi
    nou have a good day
    kusje Marthe

• 11 Maart 2009 - 19:53

Tim:

Aloha Herr Kapitän!

Hier een bericht uit de wederom vers besneeuwde bergen van Tirol(dus niet vanuit Nederland). Koud is het ook nog wel, al wordt het hier de komende dagen ook wat warmer. Verder alles ok! Na vandaag nog 3 dagen werken en dan VAKANTIE! Ga ook de lage landen nog even bezoeken. Ik verheug me weer op je volgende reisverslag.

Groetjes en een dikke knuffel van mij!

• 11 Maart 2009 - 20:03

Esther V.d. Kwast:

Pieter! Hahah damn, idd erg verschillende soorten groepen aan boord! Leuk om weer is van je te horen! Ik zit momenteel voor de 3de keer in Guatemala, jammer genoeg maar 1 maand, nu nog 3 weken te gaan! Hasta luego! Xxx Es

• 11 Maart 2009 - 21:29

Tantanne:

Leuk om je wedervaringen te lezen! Houd je het nog vol die 106 dagen?
    Ik hoop dat je wel geniet van alles wat je meemaakt! See you at the wedding in august! Houzee!je tante

• 11 Maart 2009 - 23:11

Thijs - Oss:

Yoo!!

Alsof je t voelde :P ik was vanavond naar je weblog aan het zoeken en op je Hyves gekeken, maar kreeg de link niet gevonden. En gelijk stuur jij de mailing rond hahaha.
    Maar leuk om te lezen joh! En zo zie je maar dat wat je op tv ziet, niet altijd de werkelijkheid is ;) We zullen checken of je in beeld komt...

Grtz

• 12 Maart 2009 - 07:27

Esther:

He matroos,

Leuk zeg om je avonturen te lezen.
    Je hebt het wel naar je zin.
    Maar wat heb je aan 1600 lesbo's? Wij zijn uitgenodigd om mee te gaan op een gay cruise maar daar zitten weer alleen mannen op.
    Ruilen??
    Geniet van je tijd daar en we zien je over 110 dagen hihi
    Kus vanuit een koud den haag.
    Moet opschieten de les moet beginnen

• 12 Maart 2009 - 11:43

Yannick:

Tadaa, duurt even, maar gelukkig zijn je berichten niet zo lang! :p haha
    Leuk, al die verschillende groepen! En is er al een interessant iemand geweest? Vooral tussen de lesbiennes neem ik aan! ;)
    Ik zie nog maar 105 dagen, daar is overheen te komen!
    Wish you good days!

x

• 12 Maart 2009 - 12:04

Zus Rens:

Eee Broeder
    Leuk weer eens iets te lezen van je. gaaf ale die verschillende types op je bootje ga zeker kijken als het wordt uitgezonden. Hier alles zijn gangetje lekker ons feestje aan het voorbereiden. Jd maakt heerlijke salades voor in de supermarkt en ik nog steeds pubers aan het pesten met heel veel huiswerk. Veel plezier nog he.
    X Rense

• 12 Maart 2009 - 14:21

Boudewijn:

Oke mister aanboord...
    Fijn dat je het leuk hebt!
    Hoop je snel weer te zien ;) oh nee dat wordt over 3 maanden ;)

x

• 12 Maart 2009 - 19:26

Stijn & Lien:

Goed om te horen dat jij tenminste nog leuke feestjes hebt :-) Maar lees ook dat je druk aan het werk bent.. Lijkt me echt bizar dat de sfeer op zo'n boot per week wisselt. Een week lang alleen maar Halleluja aanhoren lijkt me vrij pittig. Kom maar op met die mooie foto's!
    Have fun X

• 12 Maart 2009 - 20:29

Ellen Nijhof:

Hey Pieter,
    Lang niet gesproken, maar wel leuk om te lezen wat je tegenwoordig uitspookt! Lijkt me gaaf op zo'n schip! Nou have fun en ik hoor het vervolg!
    Groetjes ellen

• 12 Maart 2009 - 21:15

Vicky:

schatje!!

fijn dat je eindelijk weer eens tijd vrij maakt om iets van je te laten horen zeg ;) zit al weken achter de computer te wachten en te wachten..
    maar des al niet te plus, goed om te horen dat je het zo leuk hebt! heb je nog een jezus ervaring gehad? of ben je dat alweer vergeten na de feestende vrouwen? nouja lief ik ga je nu écht binenkort een mail sturen want oh oh oh wat heb ik je allemaal te vertellen joh! nou heel veel plezier en succes met je spring break kids aan boord en we mailen/smsen snel!!

heel veel liefs en een dikke kus!! (ook aan dinges..? ;) hahaha)

• 13 Maart 2009 - 10:33

Else :

Hee hallo
    hier even een berichtje uit Praag ben eindelijk ook op stage. Klinkt allemaal erg leuk en gezellig bij jou moet ik zeggen. Veel succes verder en we keep in touch kus

• 15 Maart 2009 - 14:34

Linda:

Ahoy,

Klinkt gezellig dat schip. In ieder geval veel afwisseling.
    Wordt je nog niet gek van je smalle kamertje? Veel plezier met cruisen.

X uit Bruxelles,
    Linda

• 16 Maart 2009 - 16:37

Arlette:

en dan bel je niet even om te vertellen dat er 1600 ! lesbo's aan bord zijn. Ik had me toch ziek kunnen melden :)

• 24 Maart 2009 - 17:04

Popje:

Apieee!!

Vond het gezellig bij jou op de boot!! Mis je wel alweer!! Tot snel!!

Kusje

• 11 April 2009 - 10:34

Kevin:

Wow vet leuk herrie aan de horizon, al enig idee wat de uitkomsten gaan worden;-). Maar wat leuk zeg iedere keer die verschillende groepen mensen, zijn het altijd groepen of zijn het ook wel eens individuele gasten?? GA je goed.

Groetjes vanaf het zonnige amsterdamse balkon

• 17 April 2009 - 08:32

Else :

Echt geweldig al die verhalen en erg leuk de crew van Herrie aan de Horizon En natuurlijk top dat je je nog steeds vermaakt..Heel veel plezier nog Groetjes uit het zonnige Praag xxx