So Far, So Good - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Pieter Andel - WaarBenJij.nu So Far, So Good - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Pieter Andel - WaarBenJij.nu

So Far, So Good

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

04 Februari 2009 | Aruba, Oranjestad

Ahoy landrotten!!

Hoe staat het leven daar aan de andere kant van de grote plas? Hier gaat het uitstekend. Zit nu alweer een ruime week aanboord, maar lijkt eigenlijk al veel langer. Heb me weg al aardig gevonden aanboord. En langzaam wordt alles ook routine. Eerste cruise was een jazzcruise. Gesponsord door Playboy, maar helaas geen bunnies aan boord ;)
Nu bezig met mijn eerste “normale” cruise. Gasten zijn totaal anders, verwachten veel meer, en klagen daar door ook mee. En daar ligt dus ook mijn taak. Ik ben de hele avond bezig met de gasten te praten en zorgen dat ze happy zijn. Heb nu verantwoordelijkheid over een gedeelte van het restaurant, en zorg dus dat alles in kannen en kruiken is en waar nodig stuur ik de jongens aan. Overdag ben ik op dit moment bezig in het lido restaurant. Buffet restaurant waar de gasten kunnen ont bijten, lunchen en ook avond eten. Maar voor nu nog vooral overdag aan het werk. Hier ook zorgen dat alles er netjes uit ziet, en de jongens aansturen en zorgen dat ze nu taken goed uitvoeren.

Op dit moment zijn we onderweg naar het happy island Aruba! Waar we hopelijk morgen rond 12 uur aankomen. Ik ben dan ook van plan om even een bliksem bezoek te brengen aan hannah. Als we toch in de buurt zijn….
Daarna door naar Curaçao, en dan weer twee dagen op zee richting Ft. Lauderdale waar we zondag weer aan komen. Maar eerst morgen avond nog een crewfeestje ;)
Goed ik ga lekker slapen nu hierzo! Hoest verder daar? Lekker fris weer begreep ik… Enjoy!

Ahoy Pieter

PS: bijgevoegd zitten wat foto’s van het hotel waar ik in zat, mijn hutje aanboord en het schip vanaf Half Moon Cay, ow en ik in me formal diner pakje

  • 04 Februari 2009 - 06:46

    Modv:

    Ha die Pieter,

    Kom ik op mijn werk en en komt meteen een email van jou binnen. Als het goed is lig je nu te slapen. Morgenochtend weer aan de bak voor jou. Heb je Hannah nog gezien? Leuk die foto's van de boot en jij in je mooie witte pak. Nu nog een bruine kop erbij.
    Ik ga nu aan het werk. Tot de volgende keer.
    modv

  • 04 Februari 2009 - 06:46

    Modv:

    Ha die Pieter,

    Kom ik op mijn werk en en komt meteen een email van jou binnen. Als het goed is lig je nu te slapen. Morgenochtend weer aan de bak voor jou. Heb je Hannah nog gezien? Leuk die foto's van de boot en jij in je mooie witte pak. Nu nog een bruine kop erbij.
    Ik ga nu aan het werk. Tot de volgende keer.
    modv

  • 04 Februari 2009 - 07:02

    Thijs:


    You know what they say about men in uniform... ;) Leuk pak!

    Klinkt allemaal best leuk wat je moet doen. Heerlijk! Misschien moet ik het ook ooit eens maar gaan doen. Het weer is daar idd stukken beter dan hier :( ik word net wakker en zie weer eens sneeuw liggen, bah! Enjoy Aruba en ik lees je volgende blog wel weer...

    X!

  • 04 Februari 2009 - 07:27

    Renske:

    Staat je goed hoor dat pak. Zo te lezen heb je het prima naar je zin. En een beetje de gastheer spelen dat kan jij wel met al die zeurpieten. Hier inderdaad frisjes en ligt klein beetje sneeuw maar niet echt noemenswaardig. Verder alles ok.

    Doeiii

  • 04 Februari 2009 - 07:31

    Linda :

    Ha die Pieter,

    Mooi pak en nog mooiere slaaphut. Succes op de boot en veel plezier op je komende bestemmingen.
    X uit Brussel

  • 04 Februari 2009 - 07:50

    Kim:

    Hi! Ziet er goed uit Pieter! Geniet ervan daar en tja hier gaat het leven gewoon door.

    Succes!
    groet ook van iedereen hier uit den haag!

  • 04 Februari 2009 - 09:18

    Esther V.d. Kwast:

    Pieter!! Zo klinkt goed zeg! Aruba, Curacau..!! Tja...mensen kunnen zeuren he! Haha! Succes ermee! X Es

  • 04 Februari 2009 - 10:39

    Marjan:

    Hey man in pak,
    Staat je goed hoor. Mooie koffer trouwens... Mooi oranje is niet lelijk hahaha. Nee hoor ziet er prima uit.
    Wel gaaf om je schip zo te zien op afstand. Is wel gek dat jij daar nu op vaart.
    Veel plezier op alle eilandjes en met je feestje.
    Dikke kus Marjan

  • 04 Februari 2009 - 13:13

    Yannick:

    Super vette foto, die van je boot! Denk toch dat je maar even een kaartje voor Gen en mij moet regelen, stookhok is oké ;)
    Kus voor Hannah! :p

  • 04 Februari 2009 - 14:08

    H@NS:

    Pieterz.. vertel mij eens even wie die foto gemaakt heeft van jou met je blote buik in bed in je suite? Enneuhm, dat pak staat je vet goed! :-D

    Heel veel plezier nog en spreek je snel!!

  • 04 Februari 2009 - 15:17

    Marthe:

    Hey Pietertje!
    wat een ontzettend cool uniform :D!!!
    Maar je hebth et dus goed naar je zin..super!!
    Wat leuk Fort Lauderdale, FLORIDA!! daar wil ik heen op stage..hoor 1 dezer dagen of ik ben aangenomen, benieuwd..
    nou ik wens je nog heeel veeel plezier!! Ook bij Hannah!!
    (K)

  • 04 Februari 2009 - 15:51

    Vicky:

    hmhm looking good baby ;) haha maar fijn om iets van je te horen!! gelukkig gaat het goed met je! mis je wel een beetje hoor! ik ga je later nog een mail sturen, heb nogal wat te vertellen :) enne btw, wie heeft die sexy foto van jou in bed gemaakt?? hihi nou schatje hoor snel weer van je!
    liefs en een dikke kus!

  • 04 Februari 2009 - 17:04

    Stephanie:

    zo pietahtje... wat leuk allemaal. Hoop dat je het enorm naar je zin hebt. NL weer is nat hier en daar sneeuw maar voornamelijk gewoon nat:)
    moet je nog een beetje DUITS praten aan boord?! en is de kapitein een beetje leuk? xxxx

  • 04 Februari 2009 - 20:42

    Hannah:

    Schatje!! Ochochoch ik was zo ontzettend niet op de hoogte van al jouw avonturen ik schaam me dood.. but you did it baby and I'm very proud of you!!

    Gelukkig zie ik je blijkbaar vanavond en dan gaan we ff goed knuffelen hihi..

    Hou van jou

  • 05 Februari 2009 - 12:00

    Kees:

    ziet er goed uit allemaal. Plezier daar,
    hier alles "ontspannen"
    groeten Kees

  • 08 Februari 2009 - 16:42

    :

    Hey hey,

    zo te horen heb je het naar je zin op je stage :D! Leuk dat je weer een site hebt aangemaakt. Ik heb het ook ontzettend naar me zin in Thailand zit er nu een week en ben al helemaal ingeburgerd :D! Heel veel plezier & succes nog en ik blijf je volgen ;)!

    Kuzz

  • 08 Februari 2009 - 16:42

    :

    Hey hey,

    zo te horen heb je het naar je zin op je stage :D! Leuk dat je weer een site hebt aangemaakt. Ik heb het ook ontzettend naar me zin in Thailand zit er nu een week en ben al helemaal ingeburgerd :D! Heel veel plezier & succes nog en ik blijf je volgen ;)!

    Kuzz

  • 02 Maart 2009 - 21:15

    Modv:

    Ha die Pieter,
    Maak je nog wel eens wat mee???
    Een nieuw berichtje gaat er wel in zo langzamerhand. Wat leuke plaatjes erbij en iedereen is weer blij en gelukkig.
    Doe je Hannah de groeten?


  • 11 Maart 2009 - 19:17

    Lorinde:

    Vraag even of je dat uniform mag houden na je stage! ;)

    Kus Lorinde
    ps. enjoy!

  • 12 Maart 2009 - 15:16

    Antoin:

    Piet!

    goed te lezen dat er géén herrie in de keuken is! Dus jouw "boot is TOP", om maar effe in den Blijker-style te blijven ;-)
    Hier in het Kikkerland is de winterdip (k.crisis) toegeslagen en zowaar bij HT ;-(
    ik zeg wanneer kan ik aansluiten of anders gezegd "schipper mag ik overvaren ja-of-nee ?? T gaat je goed Pieter, geniet en maak plezier.

    Antoin

  • 16 Maart 2009 - 16:33

    Arlette:

    ja ja is het toch nog wat geworden met je :)
    al eerder gezegd door anderen maar je ziet er goed uit in je pakje. maar ben je de dagen nu al aan het aftellen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Pieter

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 39758

Voorgaande reizen:

18 Maart 2011 - 01 November 2011

Back to the Westie 2011

06 Augustus 2010 - 13 Januari 2011

Nieuw Amsterdam 2010

23 Oktober 2009 - 13 December 2009

Hal Part 3

23 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

HAL part 2

24 Januari 2009 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: